סניף תל אביב: 03-7360260

|

 סניף חיפה: 04-8682000

חיפוש
חיפוש

ועדה רפואית בצבא העלאת פרופיל

בימים בהם רבים מנסים להוריד את הפרופיל שלהם בכדי להימנע משירות משמעותי או בכדי לקבל פטור מוחלט משירות צבאי ישנם  כאלה  ש"נלחמים" להעלות את הפרופיל. אם אתם פועלים דווקא בכיוון ההפוך להעלאת הפרופיל הצבאי שנקבע לכם, אתם כבר יכולים להיות גאים בכך וכעת רק נותר לכם להבין בדיוק איך עושים את זה. פרופיל צבאי הוא מעין מדרג של כשירות החייל לשירות צבאי. ככל שהכשירות גבוהה יותר, כך ניתן לגייס את הצבא לשירות פיזי יותר ו/או מורכב יותר עד כדי שירות קרבי ולהיפך, ככל שהפרופיל נמוך יותר, יהיה השירות פחות קרבי עד כדי פטור מוחלט משירות,  יודגש שגם עם פרופיל נמוך יכול השירות להיות משמעותי מאוד. אם נקבע לכם פרופיל רפואי נמוך ואתם מעוניינים להעלות אותו, עומדת בפניכם האפשרות לפנות לוועדה רפואית צבאית. את כל התהליך שמגיע לאחר כינוס הוועדה, חשוב שתעשו בצורה נכונה ויעילה, רצוי בליווי עורך דין צבאי.

כיצד נראה התהליך של העלאת פרופיל צבאי?

תחילה חשוב להבין, שלצבא אין אינטרס להוריד או להעלות פרופיל לחיילים, אלא אם ישנן סיבות טובות  ואובייקטיביות לכך. יחד עם זאת, במערכת כל כך גדולה, ישנם לא מעט מקרים בהם הפרופיל שנקבע אינו תואם את מצבו הרפואי של  החייל שמן הסתם גם משפיע על השיבוץ העתידי.  העלאת פרופיל הוא תהליך שמעניק לכם הזדמנות נוספת לפנות לצבא ולבקש את השיבוץ שלכם לאחר  בחינת הפרופיל שלכם מחדש, וזאת באמצעות ועדה רפואית. ועדה רפואית בצבא להעלאת פרופיל הוא תהליך שחייב להתבסס על תמיכה מקצועית כמה שיותר נרחבת לטענות החייל. כך למשל, אם אתם טוענים שאתם לא באמת סובלים מבעיה רפואית שיוחסה לכם בצבא, עליכם להביא חוות דעת של רופאים מתאימים באזרחות ולהגיש את חוות הדעת הללו לוועדה הרפואית. כמו כן, על מנת לוודא שהבקשה שלכם להעלאת פרופיל נבחנת בצורה יסודית וחוקית, חשוב שילווה אתכם עורך דין צבאי שמכיר היטב את הפרוצדורות ויכול לנהל עבורכם את התהליך כולו.

כאמור, בפנייה למסגרת של ועדה רפואית בצבא העלאת פרופיל תתאפשר אך ורק אם תצליחו לשנות את עמדת הצבא המקורית ברמה המקצועית. לא מדובר בהליך של רצון טוב או של התחשבות בפרט, אלא בהערכת הסיכונים של הצבא מהשירות של אותו חייל, הן לעצמו והן לצבא. שכנעו את הצבא שסיכונים אלה לא באמת קיימים, ותוכלו להעלות את הפרופיל שלכם. במשרד עורכי דין דנה נוף תוכלו לקבל את כל התמיכה הנדרשת לכם בכדי להזניק מהלך של העלאת פרופיל . משרדינו יבנה עבורכם את כל המסגרת הדרושה בכדי להבטיח שגם תצליחו בכך. לפרטים נוספים ומידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-7360260.

רוצים לדעת יותר על השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורכת הדין דנה נוף בתחום המשפט הצבאי-פלילי? צרו איתנו קשר במייל, בטופס, או בעניינים דחופים בטלפון או בווטסאפ:

צרו איתנו קשר במייל, בטופס, או בעניינים דחופים בטלפון או בווטסאפ:

דילוג לתוכן