סניף תל אביב: 03-7360260

|

 סניף חיפה: 04-8682000

חיפוש
חיפוש

ייצוג נפגעי עבירה

מתן שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי לנפגעי עבירה, הינו תחום התמחות נוסף בו עוסקת עורכת הדין דנה נוף, ובמסגרתו היא מעמידה לנפגעי ונפגעות עבירה מגוון רחב של שירותים משפטיים שנועדו לוודא שזכויותיהם של נפגעי העבירה לא ייפגעו לאורך ההליך הפלילי המתנהל כנגד מבצעי העבירה.

ייצוג קורבנות עבירה באמצעות עורך דין – מדוע זה חשוב והכרחי?

ההליך הפלילי ומדינת ישראל מתנהל באופן בו המדינה באמצעות המשטרה או הפרקליטות אחראית על ניהול התביעה כנגד הנאשם (מבצע העבירה), כאשר קורבן העבירה איננו מהווה צד פורמאלי בהליך ההרשעה כנגד מבצע העבירה, לרוב, קורבנות העבירה נמנים על עדי התביעה. חוק זכויות נפגעי עבירה מסדיר את זכויותיהם של קורבנות העבירה בהליך הפלילי, ובמסגרתו הם זכאים לקבלת מידע עדכני על התנהלות ההליך הפלילי ואף עומדת לרשותכם האפשרות להגשת בקשות למתן צווי הרחקה אשר נועדו להרחיק את הפוגע מהנפגע.

קיימת חשיבות רבה לייצוג קורבנות העבירה לאורך ההליך הפלילי באמצעות עו"ד המתמחה בדין הפלילי, וזאת על מנת להוביל למיצוי הזכויות העומדות לרשות נפגעי העבירה, לרבות, קבלת פיצוי כספי בחלק מהמקרים.

גם צה"ל הכיל על עצמו את חוק זכויות נפגעי עבירה, תשס"א-2001.

 עורכת הדין דנה נוף – תמחה במתן שירותי ייצוג לנפגעי עבירה

עורכת הדין דנה נוף עוסקת ומתמחה בתחום ייצוג נפגעי עבירה, החל משלב הגשת התלונה במשטרה ולאורך כל הליכי המשפט הפלילי המתנהלים כנגד מבצע העבירה. שירותי הייעוץ, הליווי והייצוג המשפטי של עוה"ד דנה נוף לנפגעי עבירות, נועדו בין היתר לשמור על מלוא האינטרסים והזכויות העומדות לרשותם של קורבנות העבירה, ובמקרים מסוימים לקידום קבלת פיצויים במסגרת גזר הדין המוטל על מבצע העבירה.

בנוסף, שירותיה המשפטיים של עוה"ד דנה נוסף לנפגעי עבירות מתמקדים גם בהגשת בקשות למתן צוו הרחקה וצווי הטרדה מאיימת כנגד מבצעי העבירה. צווים אלו הינם צווים אזרחיים המורים על הרחקתו של מבצע העבירה מנפגע העבירה ובמסגרת חל איסור ביצירת קשר עם המוטרד/ת.

ליווי קורבנות עבירה גם במסגרת הצבאית וגם במסגרת האזרחית

הידע המקצועי והניסיון המעשי העומדים לרשותה של עורכת הדין דנה נוף, הן במסגרת מערכת השיפוט הצבאית והן במסגרת מערכת השיפוט האזרחית, מעניקים לנפגעי העבירות מעטפת משפטית נרחבת שתפקידה שמירה על מלוא האינטרסים והזכויות המשפטיות העומדות לרשותכם מתוקף חוק זכויות נפגעי עבירה.

מכלול השירותים המוצעים על ידי עוה"ד דנה נוף בכל הנוגע לייצוג נפגעי עבירה, מבוססים על היכרותה רבת השנים עם ההליך הפלילי במערכת המשפט האזרחית והצבאית כאחד, וכל אחד מהשירותים המשפטיים המוצעים על ידה לנפגעי עבירות משלבים בתוכם מתן דגש על שירות מקצועי, יחס אישי וליווי אישי לאורך כל הדרך.

רוצים לדעת יותר על השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורכת הדין דנה נוף בתחום המשפט הצבאי-פלילי? צרו איתנו קשר במייל, בטופס, או בעניינים דחופים בטלפון או בווטסאפ:

צרו איתנו קשר במייל, בטופס, או בעניינים דחופים בטלפון או בווטסאפ:

דילוג לתוכן