סניף תל אביב: 03-7360260

|

 סניף חיפה: 04-8682000

חיפוש
חיפוש

נכי צה"ל

עורכת הדין דנה נוף, סא"ל במילואים ובעלת היכרות רבת שנים עם המערכת הצבאית ומערכת השיפוט הצבאית, עוסקת  בייצוג נכי צה"ל, נפגעי מערכת הביטחון וייצוג משפחות שכולות. הידע המקצועי והניסיון המעשי העומד לרשותה של עורכת הדין דנה נוף בתחום זה מבוסס בין היתר על 22 שנות פעילות במערכת הצבאית במהלכן היא מילאה שורה ארוכה של תפקידים בתחום ניהול משאבי אנוש.

השירותים המשפטיים המוצעים על ידי משרד עוה"ד דנה נוף לנכי צה"ל, נפגעי מערכת הביטחון ומשפחות שכולות, חולשים על ההיבטים הנלווים להתמודדות אל מול רשויות הצבא והוועדות הרפואיות בכל הנוגע למימוש זכויותיהם של נפגעי מערכת הביטחון, נכי צה"ל והמשפחות השכולות.

שירותי המשרד מתמקדים בין היתר בליווי הליכי הגשת תביעות נכי צה"ל, והם מיועדים לחיילים בסדיר, בצבא הקבע ובשירות מילואים. בין יתר התביעות המנוהלות על ידי המשרד בתחום זה ניתן למצוא: תביעה להכרה בזכות נכה צה"ל, תביעות להעלאת אחוזי הנכות, תביעות בגין החמרת נכות, תביעות נכות מוסבת, תביעות נכות נפשית, תביעות פוסט טראומה וכדומה. כמו כן, המשרד מתמחה בטיפול בתביעות להכרה בזכות נכי צה"ל הנובעת כתוצאה מהתפרצותן של מחלות שונות במהלך השירות הצבאי, לרבות, אפליפסיה, סוכרת, לחץ דם, פסוריאזיס, אסטמה וכדומה.

הליכי התביעה להכרה בזכות נכי צה"ל

תביעות שעניינם הכרה בזכות נכי צה"ל, מוגשות על ידיהמשרד לאגף השיקום במשרד הביטחון, כאשר השירות המשפטי חולש על כל שלבי הגשת התביעה, לרבות, ייעוץ משפטי בכל הנוגע להתייצבות התובע בפני ועדות רפואיות לקביעת דרגת נכותו.

במקרים בהם התביעה נדחית על ידי אגף השיקום של משרד הביטחון, המשרד ינהל  עבורכם מאבק משפטי במסגרת ערעור על החלטת קצין שיקום לבית משפט שלום בראשות שופט שלום ונציגי ציבור. הליווי המשפטי של המשרד מבטיח הליך משפטי למיצוי מלוא הזכויות העומדות לרשותכם כנפגעי מערכת הביטחון ונכי צה"ל.

עורכת הדין דנה נוף – כל השירותים המשפטיים לנכי צה"ל בין יתר השירותים המשפטים שהמשרד מעניק לנכי צה"ל, נפגעי מערכת הביטחון ומשפחות שכולות תוכלו למצוא:

  • ייצוג משפחות שכולות כנגד קצין התגמולים בהתאם לחוק משפחות חיילים שנספו במערכה
  • טיפול ענייני בתביעות משרד הביטחון לפי חוק הנכים-תגמולים ושיקום
  • ליווי הליכי תביעות להכרה בזכות נכי צה"ל
  • סיוע בהתמודדות אל מול רשויות הצבא בכל הנוגע למימוש זכויותיכם כנכי צה"ל, נפגעי מערכת הביטחון ומשפחות שכולות.

ועוד מגוון רחב של שירותים משפטיים המותאמים לכל אחד ואחת מכם באופן אישי בהתאם לדרגת נכותו ומצבו הנפשי-בריאותי.

עורכת הדין דנה נוף – ליווי מקצועי ואישי לאורך כל הדרך!

המשרד מבסס את שירותיו המשפטיים על הניסיון המעשי והידע המקצועי העומד לרשותינו בתחום המשפט הצבאי- מנהלי, ובכל אחד משירותים הללו אנו מקפידים על מתן יחס אישי וטיפול ישיר לקוחותינו ולבני משפחותיהם, כל זאת תוך חתירה מלאה למימוש מלוא הזכויות העומדות לרשותכם כנכי צה"ל, נפגעי מערכת הביטחון וכמשפחות שכולות.

רוצים לדעת יותר על השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורכת הדין דנה נוף בתחום המשפט הצבאי-פלילי? צרו איתנו קשר במייל, בטופס, או בעניינים דחופים בטלפון או בווטסאפ:

צרו איתנו קשר במייל, בטופס, או בעניינים דחופים בטלפון או בווטסאפ:

דילוג לתוכן