סניף תל אביב: 03-7360260

|

 סניף חיפה: 04-8682000

חיפוש
חיפוש

עורך דין צבאי פלילי

תחום המשפט הצבאי – פלילי, הינו אחד מתחומי העיסוק של עורכת הדין דנה נוף, סא"ל במיל' ובעלת היכרות רבת שנים עם המערכת הצבאית במהלכן שימשה בין היתר כשופטת בבית הדין הצבאי במגוון רחב של תיקים ועבירות בעלי אופי פלילי. עוה"ד דנה נוף מייצגת חיילים בשירות חובה, אנשי קבע וחיילי מילואים הנחשדים או מואשמים בביצוע עבירות בעלות אופי פלילי כגון: עבירות סמים, אלימות, השתמטות ועריקות, עבירות נשק, גניבה, תאונות אימונים, עבירות מין, זיוף גימלים ועוד מגוון רחב של עבירות שהרשעה בהן גוררת בצידה רישום פלילי (מלא או מופחת).

עורכת הדין דנה נוף – מתמחה במשפט צבאי – פלילי

הניסיון המעשי רב השנים והידע המקצועי שעוה"ד דנה נוף רכשה בכל הנוגע להליך הפלילי בבתי הדין הצבאיים, מבטיחים לקהל לקוחותיה את השירותים המשפטיים המורחבים ביותר, החל משלב הייעוץ המשפטי לפני חקירה במצ"ח, דרך ייצוג חיילים בדיוני מעצר וממשיך בייצוג לאחר הגשת כתבי אישום בבתי הדין הצבאיים. עו"ד נוף מייצגת את לקוחותיה בפני ועדות לעיון בעונש (קיצור עונש) וייצוג בפני ועדת סמים במיטב, וועדה שבין יתר סמכויותיה, לשחרר מצה"ל מטעמי "התנהגותך רעה וחמורה" חיילים המואשמים בביצוע עבירות סמים במהלך השירות הצבאי תוך שלילת זכויותיהם כחיילים משוחררים. כמו כן, עורכת הדין דנה נוף, עוסקת ומתמחה בהליכי טיפול ברישום פלילי העומד כנגד המועמד לשירות ביטחון (מלש"ב) או כנגד חיילים בסדיר, במילואים ובצבא הקבע.

שירותי המשרד בתחום המשפט הצבאי – פלילי

השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עוה"ד דנה נוף בתחום המשפט הצבאי-פלילי, משלבים בתוכם שירותי ייעוץ, ייצוג, הגנה וליווי משפטי לאורך כל הדרך, כאשר המעטפת המשפטית העומדת לרשותכם מבוססת על הצלחות מרובות ומוניטין משפטי עשיר. בין יתר השירותים המשפטיים העומדים לרשותכם בתחום המשפט הצבאי-פלילי במשרדה של עורכת הדין דנה נוף תוכלו למצוא:
  • הכנה לחקירות מצ"ח תוך הגנה מלאה על מלוא זכויותיו של הנחקר
  • ייצוג החשוש בדיוני מעצר
  • ייצוג חשודים ונאשמים בביצוע עבירות פליליות במסגרת הליכי שימוע
  • טיפול בבקשות לביטול כתבי אישום
  • ייצוג חיילי חובה, קבע ומילואים בבתי הדין הצבאיים לאחר הגשת כתב אישום
  • ליווי הכלוא במהלך תקופת ריצוי העונש המוטל עליו תוך הגנה מלאה על מלוא זכויותיו המשפטיות
  • ייצוג הכלוא בפני וועדות לקיצור העונש
  • טיפול בזימון הכלוא לוה"ל – ועדת התאמה לשירות
  • ועוד מגוון רחב של שירותים משפטיים המותאמים לאופי העבירה בה חיילים בשירות חובה, קבע ומילואים. נחשדים או מואשמים.

עוה"ד דנה נוף – שירות אישי מקצועי לאורך כל הדרך

עורכת הדין דנה נוף מבססת את שירותיה המשפטיים על הניסיון המעשי והידע המקצועי העומד לרשותה בתחום המשפט הצבאי- פלילי, ובכל אחד משירותיה היא מקפידה על מתן יחס אישי וטיפול ישיר בלקוחותיה ובני משפחותיהם, וכל זאת תוך חתירה מלאה להשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותיה.

רוצים לדעת יותר על השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורכת הדין דנה נוף בתחום המשפט הצבאי-פלילי? צרו איתנו קשר במייל, בטופס, או בעניינים דחופים בטלפון או בווטסאפ:

צרו איתנו קשר במייל, בטופס, או בעניינים דחופים בטלפון או בווטסאפ:

דילוג לתוכן